czwartek, 11 lutego 2016

Pierwszy post kosmetyczny - makijaż

Cześć :* Piszę dla Was post kosmetyczny z udziałem moich aktualnych perełek. Kiedy tylko będzie dochodziła mi rzecz godna uwagi, na pewno się z Wami nią podzielę ;) Dlatego że to pierwszy taki wpis, mam Wam sporo do pokazania i tak myślę, że rozłożę to na kilka postów :3 Jeśli ktoś stosował te kosmetyki - proszę Was o własne przemyślenia i opinie, bo z doświadczenia wiem, że każdy z nas jest inny i potrzebuje innego rodzaju pielęgnacji dla swojego ciała ;)

Pierwszy post będzie o kosmetykach do makijażu. Wypiszę Wam moje plusy i minusy danego produktu :)



Płyn do demakijażu: Kolastyna Refresh 
Cena to około: 10 zł.
Plusy:
+ bez problemu zmywa każdy makijaż,
+ przyjemny zapach,
+ nie podrażnia oczu,
+ wydajny (mam go już tak długo, że straciłam rachubę czasu :D),
+ opakowanie uważam za praktyczne - widać ilość płynu, ale lepiej trzymać w szafce, nie zdobi ;),
+ cena.
Minusy:
Nie dostrzegam :)

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Maskara: Oriflame The ONE 5-IN-1 Wonder Lash 
Cena to około: 40 zł.
Plusy:
+ nie skleja rzęs,
+ bardziej pogrubia niżeli wydłuża,
+ estetyczne opakowanie,
+ wydajny - trzy miesiące przy prawie codziennym użytkowaniu sprawował się bez problemu, później poziom pokrycia uległ zmniejszeniu,
+ trwały - bez poprawiania utrzymuje się cały dzień na rzęsach.
Minusy:
- troszkę wysoka cena (patrząc, że używałam maskary za 10 zł., która również mi się sprawdzała)

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Eyeliner: Eveline Liquid Precision
Cena to około: 15 zł.
Plusy:
+ wydajny (mam go od lata i cały czas używam),
+ ładne opakowanie (niestety etykieta jest praktycznie niewidoczna),
+ trwały (utrzymuje się cały dzień),
+ smukły pędzelek, nie ulega zmianie pomimo upływającego czasu,
+ niska cena.
Minusy:
Nie dostrzegam :)

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Baza pod cienie: essence I LOVE STAGE
Cena to około: 10 zł.
Plusy:
+ wydajny, mam go już długo, używam sporadycznie, kiedy maluję się cieniami (nie za każdym razem, dlatego ciężko mi stwierdzić),
+ urocze opakowanie - dzięki nazwie :3
+ cienie dłużej są na całej powiece, a nie zbierają się w jej fałdkach,
+ niska cena.
Minusy:
- ma trochę za jasną barwę, więc trzeba uważać, żeby nie wyjechać za daleko, bo odznacza się na skórze.

Czy kupiłabym ponownie?
NIE

Maskara: Oriflame The ONE 5-IN-1 Wonder Lash Brillant Black
Cena to około: 40 zł.
Plusy:
+ bardzo podobna do pierwszej maskary, tyle że lepiej się ją nakłada,
+ jest delikatniejsza, bardziej wydłuża niżeli pogrubia rzęsy,
+ przyjemne do oka opakowanie,
+ z wydajnością dorównuje pierwszej maskarze,
+ jeśli chodzi o trwałość - wytrzymuje cały dzień bez zbędnych poprawek.
Minusy:
- wysoka cena, trzeba czekać na promocje ;)

Czy kupiłabym ponownie? 
TAK

Puder: Miss sporty odcień 002 Medium
Cena to około: 10 zł
Plusy:
+ świetnie matuje skórę,
+ zakrywa wszelkie niedoskonałości,
+ urocze różowe opakowanie :3,
+ bardzo wydajny, mam go już rok, jak nie dłużej (przy częstym użytkowaniu) i nie zanosi się, by szybko mnie zawiódł,
+ trwały, chociaż jeśli ktoś ma problem ze świecącą cerą, to raczej będzie musiał raz na jakiś czas poprawić (zwłaszcza okolice czoła),
+ cena,
P.S. Wcześniej posiadałam puder z tej samej firmy (nazwy nie pamiętam, jedynie niebieskie opakowanie zostało w mojej głowie). Niestety został wycofany, ale nie musiałam się tym długo martwić, bo szybciutko moją uwagę przyciągnął różowy zamiennik :D
Minusy:
Nie wymieniłabym go na żaden inny, mój bff <3

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Palety cieni:
Pierwsza - Miss sporty odcień 103 Dazzle
Cena to około: 10 zł.
Plusy:
+ delikatny, pasuje do codziennych stylizacji,
+ wydajny,
+ przyjemne opakowanie,
+ trwały,
+ cena.
Minusy:
- pomimo tego, że nigdy mi nie upadł, kruszy się.

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Środkowa - INGRID odcień 111
Cena to około: 10 zł.
Plusy:
+ odcienie, które swobodnie można użyć zarówno do makijażu  dziennego, jak i wieczorowego,
+ wydajny,
+ proste, subtelne opakowanie,
+ cena.
Minusy:
- średnio z trwałością,
- raz mój synek upuścił, wykruszył się cały jeden odcień, nie użyłam go ani razu, także... :/
- słabo widoczny pierwszy odcień,
- trzeba nałożyć bazę, ponieważ słabo się trzyma i niezbyt go widać.

Czy kupiłabym ponownie?
NIE

Ostatnia - INGRID odcień 7
Cena to około: 10 zł.
Plusy:
+ intensywne kolory, nawet bez nałożenia bazy,
+ wydajny,
+ klasyczne opakowanie,
+ trwały,
+ przestępna cena.
Minusy:
- przy długotrwałym makijażu zbiera się we fałdkach powiek.

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Róże:
Po lewej - Wibo róż z jedwabiem i witaminą E odcień numer 3
Cena to około: 10 zł.
+ intensywny kolor,
+ bardziej pasuje, kiedy oczy i usta są stonowane, ponieważ gra on główną rolę w całym makijażu,
+ trwałość, 
+ opakowanie,
+ wydajny, jest to mój pierwszy róż (staruszek, ma już koło 2 lat xD),
+ cena.
Minusy:
- został wycofany :c

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Po prawej - Wibo róż Smooth Wear z kolagenem i witaminą E odcień 2
Cena to około: 10 zł.
Plusy:
+ bardziej pasuje, kiedy intensywniej pomalowane są oczy lub usta,
+ stonowany odcień,
+ wydajny,
+ proste opakowanie,
+ trwały,
+ cena.
Minusy:
Brak ;)

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Zestaw do brwi: Oriflame The ONE Eyebrow Kit
Cena to około: 30 zł.
Plusy:
+ dwa cienie pozwalające uzyskać naturalny wygląd brwi, chociaż ja lubię je podkreślać dość mocno ;)
+ w zestawie 2 pędzelki - jeden do cieni, drugi do wosku,
+ wosk utrwala je na cały dzień,
+ ładne i praktyczne opakowanie.
Minusy:
- niezadowalająca cena, czekamy na promocje :D
- wydajność pod względem wosku. Cienia mam jeszcze sporo, a wosku... jak widać :/

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Podkłady:
Pierwszy - Oriflame Very Me No Time For Shine odcień Natural Beige
Cena to około: 20 zł.
Plusy:
+ dobrze kryje,
+ komponuje się z odcieniem skóry,
+ dziewczęce opakowanie ;p,
+ wydajny,
+ cena.
Minusy:
- polecam go osobom o suchej cerze. Kiedy mam go kilka godzin na twarzy, świeci mi się czoło :/ Gdzie - zaznaczam, że z innymi fluidami - nie miałam tego problemu.

Czy kupiłabym ponownie?
NIE

Drugi - Eveline Ideal Cover Full HD SPF 10 odcień 204 Nude 
Cena to około: 20 zł.
Plusy:
+ konkretny, rzetelny opis na opakowaniu dotyczący efektu, trwałości, krycia i konsystencji,
+ półmat,
+ opakowanie w modnych odcieniach,
+ trwały,
+ cena,
+ wydajny.
Minusy:
Brak

Czy kupiłabym ponownie? 
TAK

Pędzelki:
Pierwszy - Elite Eyeshadow #68
Cena to około: 25 zł.
Plusy:
+ dwustronny,
+ trwałe włosie,
+ estetycznie wykonany,
+ nie ulega zmianie, pomimo użytku i czyszczenia.
Minusy
- cena, ale jest to zakup jednorazowy i uważam, że warto zainwestować ;)

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Drugi - Elite Blush #47
Cena to około: 30 zł.
Plusy:
+ miękkie i trwałe włosie,
+ estetyczne wykonanie,
+ nie ulega zmianie, pomimo użytku i czyszczenia.
Minusy:
- cena taka, jak każdy z pędzli, który mam :)

Czy kupiłabym ponownie?
TAK

Trzeci - Elite Foundation #46
Cena to około: 20 zł.
Plusy:
+ estetyczne wykonanie,
+ idealnie rozprowadza podkład na twarzy,
+ przyjemny dla skóry,
+ trwałe włosie,
+ nie ulega zmianie, pomimo użytku i czyszczenia.
Minusy:
- cena.

Czy kupiłabym ponownie? 
TAK

Wszystkie pędzle są wykonane z włosia syntetycznego. Gorąco je polecam! :D

Mam nadzieję, że przydadzą się Wam moje spostrzeżenia i uwagi :)
Widzimy się już w następnym poście.
Buziaczki!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz