piątek, 8 lipca 2016

Moja mała, wielka zmiana

Cześć :)) przywołujemy słońce bo już dość mam tych szarych dni :) muszę się przyznać, że wychodząc dziś na zdjęcia spodziewałam się, że zmarznę i szybko będę uciekać, a tu miłe zaskoczenie :P niby szare niebo, ale było na prawdę ciepło :) mały dziś się wyszalał. Jedną z nowych umiejętności tego lata jest jazda na rowerze i Oli dziś bardzo nadużył tej umiejętności był wszędzie :D a zobaczcie bym zapomniała. Główną zmianą co widać już po opisie jest moja nowa fryzura :D włosy oddałam, a ja mam piękną nową fryzurę :) byłam dumna kiedy fryzjerka powiedziała mi, że miałam ładne i zdrowe włosy. Ciepło zrobiło mi się na sercu kiedy wiedziałam, że mogę komuś przy okazji pomóc, a ja i tak chciałam tej zmiany :) Jestem ciekawa jak Wam się podobam w nowym wydaniu :p 
tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć :))








t-shirt - Bershka
shorts - Bershka
shoes - DeeZee
glasses - Sinsay







t-shirt - Terranova
pants - second hand
shoes - Reserved Kids





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz