sobota, 17 września 2016

Odrobina elegancji

Cześć kochani :D jeszcze udało mi się zrobić letnią stylizację bo z tą pogodą to nigdy nie wiadomo.. dziś dzień sortowania, segregowania i sprzątania więc teraz znalazłam chwilkę na laptopa :)
a co do stylizacji zakochałam się w tej spódniczce w sklepie ale jak już zawitała w mojej szafie nie miałam na nią pomysłu co do niej dobrać. Zainspirowałam się blogerką Pauliną Jagodzińską i wygrzebałam z szafy tą lekką bluzeczkę i tak spodobała mi się ta stylizacja, że szybko złapałam za aparat i pstryknęłam dla Was kilka fotek :) mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam o gustu :) zapraszam do oglądania ;)





















skirt - house
shoes - DeeZee
watch - eCarla
sunglasses - Sinsay




Oliwier
t-shirt - F&F Tesco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz