środa, 9 listopada 2016

Potrzebny parasol :)

Cześć!! Witam Was w te jesienne dni :) przykro mi, że przychodzę dopiero teraz bo miałam być już w poprzednim tygodniu, ale jak to ja zakręcona miałam inne rzeczy na głowie. Ale teraz wbijam do Was ze sukienką i kaloszami jak to przystało na te deszczowe dni :p dzisiaj rano jak odwoziłam synka do przedszkola padał drobnym makiem śnieg, którego nie było jeszcze widać na ziemi, ale wszystko jest już w szronie co wygląda uroczo gdyby nie fakt jak jest zimnooo :) zdecydowanie moją porą roku jest lato i nie lubię marznąć. Tak więc teraz chodzę już w zimowej kurtce, obwiązana szalem z czapką na głowie :) odliczamy do lata.. 

























jacket - Reserved
dress/scarf - Stradivarius
shoes - Big Star

Oli: 
jacket - F&F (Tesco)
pants - Reserved Kids
shoes - Deichmann/ Adidas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz