wtorek, 29 listopada 2016

Z synkiem najlepiej

Cześć! Dziś mam dla Was koszulowy post z moim synkiem :) 
wszystko na spontanie i w sumie powiem Wam, że wtedy najlepiej wychodzi :p
my nadal chorujemy. katar nie chce dać Nam spokoju.. wielkimi krokami nadchodzą święta. i ja już sama nie wiem czy bardziej się cieszę czy martwię tym faktem. co roku wydaje mi się, że mam jeszcze dużo czasu i zawsze powtarzam, że wyrobie się ze wszystkim szybciej, ale życie płata mi ciągłe figle i jak nie zepsuty samochód, kończące się OC czy rozwalony telefon prezenty zawsze kupuje na ostatnią chwilę. ale trzeba przyznać, że choinki w domu to ja się już nie mogę doczekać :p 
i tym oto miłym choinkowym akcentem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :))























shirt - Bershka
shoes - Converse
choker - eCarla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz