czwartek, 28 kwietnia 2016

Biała kurtka + Oli z serii naśladujemy mamę :)

Cześć Kochani, zdjęcia jeszcze z dni jak była ładna pogoda no bo niestety teraz jest pochmurnie i cały czas wygląda jakby miało padać.. Jak Wam mówiłam na innych moich portalach w poprzedni weekend byłam na weselu. Ubawiliśmy się wszyscy. Brałam nawet udział w konkursach z moim menem :p Niestety zaziębiłam się i aktualnie ledwo co wychodzę z łóżka. Chce się wykurować żeby jak najszybciej znów wrócić do żywych. Miałam fajne pomysły na zdjęcia w związku z tym weselem. Chciałam Wam pokazać moją stylizację i krok po kroku makijaż. Chociaż teraz z tym osmarkanym nosem nie dam rady. Liczę, że niedługo to zrealizuje :) Przydałaby się ładna pogoda więc czekamy! :) 


















Sweterek~~House
Spodnie~~Sinsay
Buty~~Converse
Okulary~~Cropp
Oliwier:
Bluza, spodnie, buty, okulary~~F&F(Tesco)
Chusta~~Reserved Kids

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz