czwartek, 7 kwietnia 2016

Domowe akcesoria i inspiracje ♥

Cześć Kochani :) nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam domowe akcesoria i ostatnio zakochałam się w sklepie PEPCO. Niestety mój pokój nie wygląda jeszcze tak jakbym chciała, głównie chodzi o meble, ale na razie nie mogę sobie pozwolić na ich kupno. Moją największą inspiracją jest styl skandynawski i francuski. Uwielbiam białe, przytulne wnętrza. Zobaczycie zaraz na zdjęciach. Są to aktualnie moje ulubione aranżacje wnętrz. Wiem, że ostatnio na internecie i nie tylko wszędzie pełno tego stylu i niczym Was nie zaskoczę jednak dla mnie jest to marzenie, które mam nadzieje niedługo się spełni. Na razie dopełniam sobie pokój w dodatki, które są naprawdę tanie, a bardzo ładne i moim zdaniem, każdy może sobie pozwolić na kupno takiej drobnostki :) Posiadam również kilka ładnych rzeczy nie tylko z tego sklepu, które również są piękne i godne uwagi w domowym wnętrzu :) no nie mogę ukryć, że każdy mój wypad do tego typu sklepów kończy się kupnem jakieś drobnostki zazwyczaj do 10 zł :) pokaże Wam moją małą kolekcję część wybierałam sama kilka rzeczy dostałam w prezencie. Pokaże Wam również kilka zdjęć jak chciałabym żeby wyglądał mój dom :) P.S. on będzie tak kiedyś wyglądał z naciskiem na KIEDYŚ :p miłego oglądania, buziaczki! :*

Kilka moich zdobyczy: 

Znalazłam to w dziale do łazienek w Pepco - cena ok. 8 zł

Kartoniki Pepco bardzo pojemne. Zmieściłam w nich kilka par butów - cena ok. 10 zł za 2 szt.

Doniczka POLOmarket - cena ok. 5 zł

 Lusterko Rossmann - cena ok. 30 zł

 Uroczy wieszaczek to prezent :) Pepco

Mała doniczka Pepco - cena ok. 5 zł

Koszyczek również prezent. Pepco - cena ok. 15 zł

 Ramki IKEA napisy zrobiłam sama, lecz nie są dokończone ramkę przemaluję na czarno lub biało ;)

 Świeczki są po babci więc niestety nie znam ich źródła pochodzenia :)

Ramka w lewym górnym rogu POLOmarket cena ok. 10 zł
Ramka w lewym dolnym rogu Pepco cena ok. 3-4 zł
Ramka po prawej stronie Pepco cena ok. 10-20 zł

A tu mam dla Was moje inspirację. Mam nadzieję, że kiedyś pokaże Wam moje wnętrza tak piękne jak te :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz