czwartek, 25 lutego 2016

Niby wiosna, a jednak zima **

Cześć :) dziś wyszliśmy z malutkim na podwórko polatać. Skorzystałam więc z okazji i zrobiłam kilka zdjęć. Wydawało mi się, że na dworze jest piękna pogoda, przez okno widziałam jak ładnie świeci słoneczko. Jednak po 10 minutach spędzonych na świeżym powietrzu myślałam, że zamarznę. Generalnie chcę już wiosnę i zaczyna się to wkradać w moje stylizację. Wybrałam jedną z grubszych ale już wiosennych kurtek, a do niej dobrałam lżejsze jak na tę porę roku buty. Moim zdaniem główną rzeczą rzucającą się w tej stylizacji jest szal. Uwielbiam szale, kominy, chusty.. wszystko co można nosić na szyi i daje ciepło. Ze mnie zmarzluszek jest :) stylizacja jest dość w stonowanych barwach, dlatego dodałam ciemno czerwone usta dodając jej pikanterii. No ja uwielbiam takie codzienne stroje. A Wam jak się podoba? Jak lubicie się ubierać? :)













KURTKA~RESERVED
BLUZKA~NEW YORKER
SPODNIE~CROPP
SZAL~STRADIVARIUS
TORBA~HOUSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz