środa, 17 lutego 2016

Ukochany jeans

Cześć :* Postanowiłam odpocząć od kosmetyków i stworzyć dla Was szybki post ze stylizacją :) Chcę Wam pokazać, jak lubię się ubierać. Uwielbiam luźny styl, chociaż znajdę w swojej garderobie kilka wyższych butów i sukienek :)
Dzisiejsza stylizacja jest spontaniczna tak jak zdjęcia, które chcę Wam pokazać :) Klasyczne jeansy połączyłam z luźną koszulą, którą bardzo ostatnio polubiłam. Narzuciłam na siebie moją ulubioną kurtkę i szalik od babci, który dostałam chyba z 10 lat temu, ale uważam, że jest śliczny i przez pastelowy różowy kolor i wzorek norweski (jak się nie mylę) stał się na powrót bardzo modny :) Zakupiłam również niedawno "podróbkę" EMU. Długo czekałam na zakup tych butów, a nigdzie nie mogłam dostać mojego wymarzonego modelu. W końcu udało mi się go dorwać w butiku we Wrześni na deptaku. Niestety nie pamiętam dokładnej nazwy sklepu, więc nie mogę Wam podać :( Kosztowały mnie jedyne 50 zł. ;) + moja aktualnie ulubiona torebka, klasyczna czarna. Uwielbiam takie i mam do nich naprawdę dużą słabość :)
Zapraszam do oglądania! :)








  Na tym zdjęciu chciałam Wam dokładniej pokazać jak wygląda koszula ;) 
Uważam, że jest na prawdę świetna. Najbardziej w niej lubię te urocze, duże kieszonki :)

KOSZULA~STRADIVARIUS
SPODNIE~STRADIVARIUS
KURTKA~NEW YORKER
TOREBKA~HOUSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz